Leverkur och feber

Hej hopp nu är jag här igen! Som om någon bryr sig. Jag hade deffenitivt inte gjort det om jag var någon annan än mig själv.
Jag är egentligen lite för sur och tråkig för det här just nu, men jag skriver något så jag får något annat att tänka på än att vara sur och tråkig. Eller sur och tråkig, jag känner mig sur och ledsen och jag har ingen aning om varför. Problemet med att sluta med sina mediciner, känslor poppar upp lite hur som helst bara för att påminna en om att de är där.
Den här veckan har varit ganska pissig i övrigt. Khosro har satt mig på en kur för att rensa min lever från mediciner och andra gifter. Jag dricker ett glas med en matsked äppelcidervinäger, en matsked honung och vatten varje morgon. Det ska förberedas på kvällen innan och stå över natten.
På vägen mot att bli bättre är det inte ovanligt att man blir sjuk en kort period, det är ett kvitto på att behandlingen fungerar. Man kan bli lite förkyld. Det blev jag  först när jag började ta bort den första medicinen. Nu håller jag på att ta bort den andra medicinen och så leverkuren på det, så jag fick feber och blev förkyld.
Jag har inte haft 38,5 i feber på 4-5 år. Det är inte bra att aldrig ha feber. Man ska ha det då och då. Det är ett bra tecken på att immunförsvaret fungerar som det ska. Får man inte feber är kroppen överansträngd och orkar inte få upp temperaturen och det är precis så det har varit för min kropp. Den har haft djuppare problem att handskas med.
Så jag är ändå ganska glad åt att jag har haft feber. Tänk att man kan vara det.

Kommentarer
Postat av: Lemmy

Jag och husse bryr oss allt!!

Tro inget annat!

2009-03-10 @ 14:19:31
URL: http://lemmylizard.blogg.se/
Postat av: Lemmy Lizard

Jag vet att du och husse bryr er!

2009-03-10 @ 22:03:02
URL: http://lemmylizard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0